Justamazzing

spontaneous is happier

blue mountains

Kategori: Allmänt, sydney 08-19

halloj! 
Länge sen igen, men jag är just nu i sydney! Analiese har flyttat ut och har flyttat från Queenstown. Så jag är nu i Sydney och hälsa på hos analiese, så lyxit hus som hennes syster bor i, känns som jag är på lyx semester. Idag åkte vi till Blue mountain och kom fram till ett moln, man såg ingenting!!! haha så vi drog och käka lunch och åkte tillbaka en timme senare och shit vilken skillnad. Aldrig varit där innan när jag bodde i sydney så kul liten roadtrip. Kul å lära känna Analiese syster och man och ha en heldag, känner mig så bortskämd som kan åka till sydney och spendera nåra dager typ gratis. Så lyxigt att ha vänner runt om i välden!! imorrn åker nog Analiese till City, har inte vart där på ca 4 år så de ska bli kul. PÖSS

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

innan 
(null)
efter
(null)

(null)

(null)

(null)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-08-27 | 16:28:36

    Härligt att få följa med på resan,ha så mysigt nu och ge annalise en stor kram från oss🏄‍♂️🥰

Kommentera inlägget här: